onsdag 31 oktober 2012

Bodypump 84 - Här är låtarna och Spotifylistan !

Bodypump 84
Äntligen dags för Bodypump 84 och jag säger ÄNTLIGEN !!!

Det var inget större fel på 83:an men ryktet gick ju redan när den släpptes att 84:an skulle bli GRYMT bra och snart är det dax!

Troligtvis så kommer jag att summera 83:an men ännu viktigare, skriva om mina första intryck när jag har testat 84:an några gånger.

Som vanligt så är musiken viktigt och den här gånger finns ingen irriterande Bryan Adams och hans 69:a(okej, den var under bältet), men vad sägs om orginalartister som Usher, Flo Rida, Calvin Harris, Guns N'Roses och Nickelback?

Låtlistan ser ni här nedanför och länk till min Spotifylista finns naturligtvis också.

Vad tycker du som läser listan om låtarna? Någon omedelbar favorit? Tyck till !

BODYPUMP 84
Track 1: Let's Go (Lock Jaw)
Track 2: Turning Tables (Element Depot)
Track 3: Welcome To The Jungle (Guiltless United)
Track 4: Because The Night (Cascada)
Track 5: Scream (Usher)
Track 6: Crazy (Klaypex)
Track 7: Where Have You Been (Reality Hero)
Track 8: Welcome To The Club 2011 - Discotronic Radio Edit (Manian)
Track 9: Whistle (Flo Rida)
Track 10: Lullaby (Nickelback)

Alternativa låtar:
Track 5: Shut Up & Kiss Me (Reece Mastin)
Track 9: Last Time (Labrinth)



4 kommentarer:

  1. Hej! Har hittat hit efter att ha kört bp ett tag, 50 kvartal tror jag det är nu.. 32 var min första release. Gillar 84:an skarpt när det gäller musiken! Äntligen Mer original. Övningarna funkar, ryckiga frivändningar. Rejält med träningsvärk efteråt.. /Soff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Kul att du har hittat hit och kul att du gillar Bodypump!
      Håller med om musiken, den är riktigt bra. Klart bättre än 83:an som inte hade någon låt som stack ut.
      Kommer att publicera en blogg om 84:an när jag har kört den några gånger. Första intrycket är att Biccarna verkligen får sitt :-)

      Radera
  2. Åååh musiken verkar GRYM! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! :)
      Ge gärna feedback på vad du tycker om BP84 också ;)

      Radera