onsdag 3 april 2013

Träningsmellis - Jag vill ha ditt favoritrecept !

Smothie
Proteinpulver, Sill och ägg, Keso, Smothie... det finns hur många varianter av mellanmål som helst och nu vill jag veta vad DU har för FAVORIT-mellanmål !

Varför ställer jag den här frågan? 

Jo, jag tror nämligen att många äter jättebra mellanmål men tror även att många har tröttnat på sina mellanmål och behöver ny inspiration och någonting nytt att reta smaklökarna med.

Har du lust att dela med dig av vad du brukar äta?

Om du känner för att bidra till mitt Mellanmålsarkiv så mejla mig:
  1. Vad du kallar mellanmålet
  2. En kortfattat beskrivning av tillagningen
  3. Ett litet fotografi. 
Exempel:
Chrillas Jordgubbssmothie
2,5 dl Vaniljkvarg(7,5% fett)
2 dl Clementinejuice
2 bananer
2,5 dl Jordgubbar
1 näve START! Hasselnöt

Kör allt utom Hasselnötterna i mixern på full gas. Häll upp, toppa med nötterna och njut!

Skicka mejlet till Trainingchrille med ämnesrad Träningsmellis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar