tisdag 27 augusti 2013

Bodypump 87 - Här är låtarna!

Bodypump 87
Det är ganska frustrerande att lista ut vilka låtarna är på en ny Release. Undrar du varför? I det här fallet så kunde jag inte lita på källan till 100% och jag vill inte lägga ut någonting som kan vara helt på tok.

Nu har jag hittat ytterligare en källa som anger samma låtar så nu känner jag att jag kan publicera musiken till Bodypump 87. Det enda jag inte känner till just nu är den Alternativa låten men det kommer.

Listan är sedan några veckor publicerad på Spotify så gå in där och lyssna om du är nyfiken!

Det är lite kul(eller inte) att fler personer redan har kopierat min Spotifylista istället för att prenumerera på min som jag har lagt ner en del tid på att fixa till.

En direktlänk dit hittar du under låtlistan :)

BODYPUMP 87
Track 1: Let There Be Love (Christina Aguilera)
Track 2: Black Betty (Scooter or Ram Jam)
Track 3: Don't Stop The Party (Pitbull feat TJR)
Track 4: Again & Again - Radio Edit (Nick Skitz, Basslouder, Brooklyn Bounce)
Track 5: My Songs Know What You Did In The Dark (Fall Out Boy)
Track 6: Bom Bom - Radio Edit (Sam And The Womp)
Track 7: Sweet Nothing (Calvin Harris feat Florence Welch)
Track 8: Crush On You (Nero)
Track 9: Troublemaker (Olly Murs feat Flo Rida)
Track 10: Here Without You - (3 Doors Down)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar