tisdag 14 oktober 2014

Bombnedslag på gymmet!

Nej, så här prydligt var det inte!
Ni har sett grabbarna på gymmet av och till och idag var en sådan dag, eller snarare kväll!

Man kommer till gymmet, byter om, går ner till rummet med lösvikter och hittar vikter och stänger precis överallt på golvet!

Man tar fram men plockar inte undan efter sig eller så tänker man fortsätta senare så låt skiten ligga kvar. Jag misstänker det senare just ikväll och jag gjorde som jag brukar göra... tar det jag vill ha av deras skit som ligger på golvet.

Som jag misstänkte så var det ingen som kom fram och frågade varför jag tog deras stänger och vikter... men jag hörde kommentarerna.

Grabbar(och jag säger grabbar), antingen så använder ni utrustningen eller så städar ni undan efter er. Nu fick jag göra det den här gången enbart för att jag avskyr när det är oordning på gymmet!

Alla ska trivas!

När jag ändå är på gnällhumör så tycker jag inte att det är så himla kul när två grabbar(ja, igen) förra veckan lade beslag på 5-6 uppsättningar hantlar och lämnade de som vägde under 10 kg och över 22 kg i stället. De använde naturligtvis en uppsättning hantlar men lade beslag på de andra som de skulle ha behov av senare!

Hur svårt är det att sköta sig när man är på gymmet!
Vill du lägga beslag på majoriteten av utrustningen?

Skaffa ett eget hemmagym!

PS. Behöver jag låna någon utrustning av personer som bara tar det de behöver så frågar jag naturligtvis om det är okej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar